U BYLINKÁŘKY - UNREGISTERED VERSION

Hledat
Přejít na obsah

Hlavní nabídka

Obchodní podmínky

...........


Zákazník odesláním své objednávky přijímá a uznává naše podmínky prodeje a dodání objednaného zboží. Všechny odeslané objednávky považujeme za závazné. Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případech, že zboží se již nevyrábí, není skladem nebo se výrazně změnila jeho cena. Ceny uvedené u každého produktu jsou včetně DPH.

Potvrzení objednávky:
Každá zaslaná objednávka bude potvrzena e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích. Doručením tohoto e-mailu dochází k uzavření kupní smlouvy. V případě, že potvrzující e-mail neobdržíte, nebyla zřejmě Vaše objednávka správně odeslána.

Zrušení objednávky:
Zákazník má právo objednávku stornovat do 4 hodin od odeslání.

Způsob platby a doručení:
Platbu za zboží je možné provést v hotovosti
při převzetí zásilky.
Zboží zasíláme pouze po České republice prostřednictvím České pošty nebo PPL (více informací
o službě PPL naleznete níže), z technických důvodů není možné  objednané zboží uskladňovat v našich firemních prodejnách. Zasilatelské náklady činí u PPL 110,- Kč včetně DPH (dobírka) nebo 80,- Kč včetně DPH, u České pošty 130,- Kč včetně DPH, u objednávky překračující celkovou cenu 1.000,- Kč neúčtujeme žádné zasilatelské náklady. V případě zájmu o zasílání zboží na Slovensko nás kontaktujte prostřednictvím formuláře.

Dodací lhůta:
Vaše zakázka bude zpracována a zboží odesláno do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky.

Reklamace:
V případě, že Vám bude balík doručen s viditelným poškozením, nepřebírejte ho od dopravce. Na pozdější reklamaci závady vzniklé poškozením zboží při přepravě nebude brán zřetel, reklamaci budete moci uplatnit pouze u dopravce. Reklamace týkající se kompletnosti dodávky nebo kvality dodávaného zboží akceptujeme do 2 dnů po převzetí zboží. Zboží reklamujte pomocí formuláře na stránce REKLAMACE, kde uvedete všechny potřebné údaje. Po uznání reklamace budete vyzváni k zaslání reklamovaného zboží zpět na adresu dodavatele. Zboží neposílejte na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty. Částka odpovídající kupní ceně reklamovaného zboží Vám bude vrácena
složenkou.

Vrácení zboží:
Zákazník má právo do 14 dnů vrátit zboží bez udání důvodu. Zboží nesmí být poškozené, používané, musí být zabaleno v originálním balení. Po předchozí domluvě zašlete zboží spolu s daňovým dokladem zpět na adresu dodavatele, ale ne na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty. Po doručení a kontrole zboží zašleme částku odpovídající kupní ceně (vyjma zasilatelských nákladů) zákazníkovi na uvedený bankovní účet.

Ochrana osobních údajů:
Provozovatel internetového obchodu prohlašuje a zavazuje se, že veškeré údaje, které získá od svých zákazníků a které jsou potřebné k objednání produktů, budou sloužit pouze pro komunikaci se zákazníkem a nebudou dány k dispozici třetím osobám
dle znění zákona č. 101/2000 Sb.

UPOZORNĚNÍ:
Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek
ve výši 200,- Kč, tj. celkem 330,- Kč včetně DPH. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši.

Doručení balíku, popis služby
:
- Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
- Zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den.
- Ve vybraných lokalitách lze zvolit večerní doručení zásilky v rozmezí 17-21 hodin dále viz odkaz http://ppl.cz/main.aspx?cls=art&tre_id=62&art_id=221
- Zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele.
- Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic).
- Zásilku na dobírku zaplatíte i kartou dále viz odkaz http://ppl.cz/main.aspx?cls=art2&art_id=148

Převzetí a reklamace
:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit odesílateli do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

Komunikace s PPL
:
- Pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic).


..........

Návrat na obsah | Návrat do hlavní nabídky